Baka till en bagare............

Att baka bullar till en bagare när man är osäker på receptet, är att utmana ödet, jag har gjort det!
Fyfan, säger jag bara, men ger man sig in i leken, så får man det vackert tåla.
Tänk dig sen att spejsa till bullhelvetet, med rosa pärlsocker, jo tjena, det är ju nästan att göra bort sig.
Men jag har gjort det och nu väntar jag med spänning på reaktionen, var bullarna bra eller skall jag dricka gift och dö bort från denna värld, usla bullbakare.

Livet är roligt nästan jämt, speciellt när man inte kan baka bullar, förresten, vad är det för fel med att gynna Pågens bageri eller bagaren i Puoltikasvaara ?

rapport från bkpoggats - begriper inte vad, det där med jäst skall vara bra till  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0