Allt är tillåtet.........

Mina poäng idag, 78, 9 vanliga och 397 minuspoäng.

 Idag har jag ljugit en vit lögn, rökt och kört för fort, bad en telefonförsäljare hoppa ....... ,svor långa remsor i Kattis telefon.
Allt det andra vet ni, lagat mat ,bla, bla, bla, bla !!!!

Jag skall nog få min premiecheck en vacker dag, kanske inte i år,  men i sinom tid!

Och får jag mot förmodan ingen, skall jag  halta fram till en hycklande, präktig premiechecksinnehavare med många, många plus och beklaga mig om mina besvär, tala om för denne om mitt stora behov, när jag fått checken skall jag skutta högt, slänga kryckorna springa till systemet, köpa rödvin för hela beloppet, dricka mig full, snygg och lycklig, de ni!


rapport från bkpoggats -  allt är tillåtet i krig och kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0