Född på nytt.......

Som jag skrev tidigare så  har jag jobbat stenhårt för att få ner pulsen med två tredjedelar, och jag har lyckats!
Den gångna helgen har gått i komans tecken, ätit nyttigt och sovit gott, skönt. Jag är född på nytt, fyllt på reserven, laddat batteriet, ja, kalla det vad du vill, mitt nya liv börjat.
Mina planer för dagen lyder som följer:
Idag 17 februari.
1.   Blogga en halvtimme.
2.   Ta det lugnt.
3.   Skicka några bilder till ramaffären för omspänning av duk.
4.   Göra färdigt skisser till en väggmålning, Kebnekaise Fjällstation.
5.   *Bla Bla Bla
6.   Bekräfta inbjudan till PrimaDonna, Dundret 7 Mars
7.   *Bla Bla.
8.   Ringa ett samtal till Kautokeino, World Reeindeer Herders Congress, 30 mars 2009
9.   *Bla Bla Bla
9.   Natta småglinen.
10.Jaga tonåringarna i säng.
11. Kanske snacka med min chef om planerna för veckan, vi får se!
12. Tjolahopp tjolahej, livat i holken............... kanske!!!!!
* 5. 6. 9. Hur kul är det  egentligen att höra om hur det var att damma mattor, laga mat och diska etc.etc. Inget alls, förmodligen.
Det är ju mycket roligare att höra om när jag skall till Keb och måla en väggmålning i slutet på veckan, eller hur?


rapport från bkpoggats - vad är det väl för konst när solen lyser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0