Allt flyter !!

Har ni tänkt på att allt kan flyta, t om stål om den är rätt formad !!
Alltså är ingenting omöjligt.
Låt mig utveckla min tanke.
Du står vid en sjö och slänger järnmalmpellets, plopp, den sjunker,
du tar en till och slänger även den i sjön, troligtvis sjönk den också, fattar du vilket jävla slöseri.
Alltså, nu till mitt heta tips!
Kasta inte pellets i sjön i onödan, samla dessa småkulor tills du har fått ihop så pass mycket att du kan bygga en egen tanker.
En stridstanker, ingen, jag menar ingen,  kommer att kunna stoppa dig.
Bra va!
Slösa inte med någonting, speciellt inte med sånt som du kan bygga en stridstanker av!

Inte för inte, finns uttrycket - vilket jävla flyt hon hade.

B K Poggats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0