Fridens Liljor!!

Nu har jag äntligen fattat hur man tar sig in i cyberrymden!
Det har inte varit lätt, men med vilja av stål och lite jävlaranamma så har även jag tagit mig hit.
Förut trodde jag att bara man har en bra och saklig konversation med dataskärmen så har det liksom ordnat sig,ibland har jag skrivit brev, och tro det eller ej, pillat in dessa i cd-läsaren. Fyfan vad korkat, inser jag nu.
Och följdreaktionerna till mitt beteende har varit olika, den mest spektakulära är ju naturligtvis datareparatörens.
När man kommer in med datorn för fjärde femte gången, för att han måste pilla ut en massa hatbrev ur cd-läsaren.
Försök och föreställ dig hans ansiktsuttryck och kroppshållning.
- Han går först in på kontoret och asgarvar tills han nästan pinkar i byxorna och sen kommer ut och frågar om jag har fel på CD läsaren.
Men nu är det slut med det, jag är förresten bästa polare med datakillen nuförtiden, skönt, för han var i riskzonen för att få ett eventuellt björkpollensmittat hatbrev i vår.
Jag kom nämligen på honom men kissfläckiga byxor, efter sitt skitviktiga kontorsärende innan han pratade med mig om mina databesvär.
Broder och syster jag kommer att berätta en massa snaskiga detaljer till er, och är jag sur cencurerar jag ingenting. Cyberspace here i come!!!
Svävande som en mördarmanet eller en ängel i tyngdlöshet, fyfan vad härligt.

peace, love and understanding, fuck you!

B k Poggats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0