Jag gjorde det............

Jag har lyckats, undrens tid är inte förbi. Jag fick en liten lucka i min annars pressade tillvaro, och vips hade jag lagat mat åt mina tonårsbrudar. Det var väl inte illa pinkat av en trähäst! Jag stekte kött och barnen åt med tårar i ögonen, tack gode käre himelske fader, en dag utan Empes flottiga hampisar. Jag är otroligt imponerad av mig själv skall jag bara säga!  Så ikväll kära läsare så lägger sig en otroligt stolt Barbro till sängs med bomull lindat runt sitt hjärta.

Jag har hunnit laga mat idag !


Rapport från bkpoggats - jag älskar verkligen mig själv !

Kommentarer
Postat av: Erica

Barbo, är grymt imponerad. 9hundar, ett gäng tamrenar, 4barn, en man och sen var du förkyld i julas och nu bloggar du... du är min idol!!!!

2009-01-18 @ 21:57:16
Postat av: mobbad när jag var liten.

Tårar i ögonen ?? verkar skumt det där!!barnmisshandel?? annat tvång?? eller vill dom bara bort från din kokkonst??

2009-01-19 @ 17:50:38
Postat av: Anonym

Till dig som var mobbad.

Men för helvete människa, lycka, barnen var lyckliga, har du aldrig haft en tår av lycka i dina ögon. Stackrarna hade ju ätit flottiga, kolesterolstinna, äckliga hamburgare i en veckas tid och denna underbara söndag fick sin favoritmat, RENKÖTT!!! Vad fan är det som är så jävla skumt med det?? Gå på terapi.

2009-01-20 @ 00:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0