Psalm

Hallå  jag vill ha lite uppmärksamhet - tipset. 

Jag skrev efter vår " feel good kväll "att jag skulle ta en av mina vänninors tips denna vecka, men vid närmare eftertanke så tror jag inte, att jag  skall göra det. Ja, men gud i himmelen, vad skulle ni då tro om mig egentligen.  Nä, jag håller nog på den ett tag, sen släpper jag tipset när jag märker att ni är mogna.

Hallå,  jag vill ha lite, lite uppmärsamhet !! Och ingen lyssnar på dig, gå då till kyrkan på söndag, sjung din favoritpsalm högt och tydligt, oavsett vilken som står i ordningen, alla som går i kyrkan är snälla, så dom kommer inte att slänga ut dig, men kom ihåg, sjung bara en psalm fel, be om ursäkt innan du går annars kan du uppfattas som upprorsmakare.

bkpoggatsrapport - kompenserar tondövhet med hög volym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0