- Vem fan ställde betonghelvetet på min väg?

Har du provat på att  tokrusa i fullfart framåt och ibland planlöst omkring i 180 knyck, med sprillans nya "airsulade sprinterdojjor"och dessutom ha jävligt dålig syn?
Oddsen att missa en vägg eller annat tokstumt föremål är försvinnande liten.

Jag säger bara, tänk inte ens på att testa!
Jag har testat, fy fan vilket misstag.

Pang, rakt in i en betongvägg, det lät ungefär som när du tar en stor tung köttbit och slänger in det i en vägg,splash,fattar du vad ont jag fick. Jag är evigt tacksam att jag inte bröt lårbenshalsen eller komprimerade nån halskota, fan, jag kunde ju ha blivit lam från halsen och neråt. Idiot!
Mindre blessyrer kan jag ta och leva med ett blåöga eller så.

Jag vill än en gång varna, testa inte, du kan ju faktiskt få ett lårbensbrott, ligga 6 månader i sträckbänk  på lasarettet, knäppa sjuksköterskor, felmedecinering, illaluktande liggsår, begynnande inkontinens, depression, och om inget av detta händer kanske blir du kär i din läkare, helt säkert en supersnygg atlet, gråspränga tinningar mest troligt lik Rickard Gere, och som följd till det, uppslitande skiljsmässa med gråtande snoriga barn, skjutna hundar, hatande svärföräldrar, råttgiftpreparerade köttbullar, sönderskurna nya Hakkapelitta vinterdäck, etc.etc. etc

Tack gud, för alla optiker!
Jag har fått linser idag!!

Däremot hatar jag alla skotillvrekare som säger att man i deras jävla "airsulade sprinterdojjor" kan springa hur fort som helst och dessutom hur långt som helst utan nå som helst problem, till er kommer jag att inom sinom tid författa ett "björkpollensmittat" hatbrev, var så säker!

Kontentan: 
Tokrusa bara in i en betongvägg om du vill att Rickard Gere skall bli kär i dig.
Finfina chanser brudar, jovisst!!

En rapport från min lilla glasbubbla
bkpoggats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0