Ruta 1................

I min sista blogg skrev jag att " livet börjar sakteligen återvända" , - jag är på ruta 1 igen om jag säger så!

Så fort jag kunde gå igen så var det  som att trycka på en knapp, - Morsan kan gå igen, nu behöver vi inte göra någonting mer, typ dammsuga, tvätta, laga mat, åka buss. Livets glada, lätta dagar har åter kommit till familjen!
Skönt, nu kan vi börja leva vårt vanliga inrutade liv igen. Jag har redan börjat småträna på svordomsramsor ismyg idag när jag städade toaletten.

Ja, jag har som sagt börjat med att småträna tyst för mig själv.

Riktigt bra effekt är det om man skrubbar hårt utav bara den, samtidigt som man svär, det blir skinande rent och man har även fått avreagera sig på eventuella  småirritationer som man kan tänkas bära på. Bra va?

- Jävlars vad skitigt det är, på den här helveteshålan till toalett, fan vad jag blir förbannad när tvättställshelvetet är full i tandkrämsrester och hårtussar och toastolen ser ut som om den hade varit död en längre tid, typ så låter det när jag städar, rena terapin som sagt, och att damma kuddarna från soffan var rena boxningsmatchen, - Där fick du din jävel, å här får du en höger igen för det där du sa igår!!

Ojoj vad det är skönt att städa !

Prova du också, och glöm inte att ta i utav bara fan.................

rapport från bkpoggats - som skriker när jag städar- sjukt men skönt

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Heilmannn Blind

Hejsan Barbro.

Jäkla så skönt o läsa dina vardagskrönikör igen. Det var länge sedan. Fortsätt, så hänger vi andra på igen...skall försöka hänga med nu när vi åker på semester (efterlängtat sådan)

2009-06-11 @ 22:21:50
URL: http://bkpoggats.blogg.se/
Postat av: Carina i släkten

Heja Barbro!! Äntligen, är du igång igen! Du ger uttryck för irritationen på ett underbart sätt. Jag tar efter! På dom bara!

2009-06-14 @ 11:01:55
Postat av: Ola

Äntligen har Babs hittat sitt borttappade tangentbord,,men du verkar hålla på med nån blodtryckshöjande syssla. Låt nån annan sköta det där.

2009-06-18 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0