Oändlig nåd Herren gav....................

Att vara eller att inte vara, curla eller inte curla, att vara en bra mamma eller att inte vara, att vara en bra människa eller att inte vara, att bara vara i nuet eller att inte vara???
Att vara mamma, helt otroligt, jag skall vara allt, till och med religös, ioch för sig, inte helt fel, det underlättar att ha en tro på en högre makt, en mycket högre makt, när man känner att sin egen makt  och styrka inte räcker till.

Jag vill citera en psalm:

Oändlig nåd mig herre du gav
än idag mig ger
Jag kommit hem,  jag vilsen var
Jag var blind,  men nu jag ser
Jag kommer tvivel  
Jag kommer mörka djup
Jag kommer vanmakt och skam
Men den nåd som bar  mig
bar mig intill nu
Låt den räcka ända fram, ........................

"Amacing grace"

Tack Gud för att du ger mig styrka, jag behöver det !!

rapport från bkpggats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0